הכירו את הבוגרת שרון כהן

חזרה לדף כתבות

הכירו את הבוגרת שרון כהן

בוגרת התכנית לתואר ראשון במערכות מידע

קצת עליך

שרון כהן, בת 26, גרה במזכרת בתיה. עובדת בחברת The DigiTrust Group בתפקיד Security Engineers Team Leader.

מדוע בחרת ללמוד דווקא באקדמית רמת גן? 

את מרבית התואר, למעט הסמסטר האחרון, עשיתי במהלך שירותי הצבאי כקצינה בחטיבת ההגנה בסייבר. היה לי חשוב לשלב לימודים ועבודה ולכן מתכונת לימודי ערב הייתה הכרחית עבורי. בנוסף, היחס האישי שהורגש כבר בהתחלה מצד סגל המכללה תרם להרגשתי כי זהו המקום הנכון עבורי.

מה למדת ולמה בחרת ללמוד דווקא את התחום?  

למדתי בתכנית למערכות מידע. בחרתי במקצוע זה כיוון שהוא משלב טכנולוגיה (שפות תכנות, ניתוח מערכות, עיצוב בסיסי נתונים וכו'), ניהול (כלכלה, התנהגות ארגונית, מנהיגות וקבלת החלטות וכו') ומתמטיקה. התואר מאפשר לבוגריו להתמודד עם בעיות טכנולוגיות ולהוות אינטגרטורים בארגון.

במבט לאחור, היית בוחרת במקצוע אחר? 

לא (!). עבורי זהו השילוב המנצח כיוון שאני רואה את עצמי אדם טכנולוגי מחד ומוכוונת לאנשים מאידך, כך שמצאתי את התואר הזה מתאים לי בדיוק.

למה את הכי מתגעגעת בלימודים?  

כמובן שבמהלך התואר קשה להבחין בכך, אבל בהסתכלות לאחור אני מתגעגעת לרגע הזה שבו אתה לומד משהו חדש, או לרגע שבו התכנית ב#C מתקמפלת כמו שצריך – הרגעים הקטנים האלה שאחריהם חזרתי עם ערך מוסף הביתה.

האם שמרת על קשרים עם חברים/מרצים מהתואר? 

כמובן! אנחנו חבורת בנות שלא נפרדות 🙂 כבר חגגנו יחדיו מעברי דירה, חתונות ולידות. ברוך השם שרק יהיו לנו עוד שמחות!

מהו הקורס שהכי אהבת בתואר?

קצת קשה לבחור. באופן אישי התחברתי מאוד לקורסי התכנות. התחום הזה מעניין אותי והמרצה, ד"ר תמי אינגליש, פשוט מדהימה! בנוסף זכור לי לטובה קורס בניתוח מערכות מידע, זה היה קורס שבו פתאום הרגשתי שכל החומר שלמדנו עד כה בתואר מתחבר. פתאום הייתי צריכה ליישם הרבה דברים שלמדתי וזו הייתה חוויה אדירה.

כמה זמן לקח עד שהתברגת לשוק העבודה לאחר התואר? 

במהלך הסמסטר האחרון נכנסתי לשוק העבודה, מיד לאחר השחרור מהצבא.

איפה את רואה את עצמך בעוד 5 שנים מהיום? 

כיוון שהתחום מאוד דינמי והשוק מתחדש כל הזמן אני רוצה לקוות שבעזרת השם אדע לנתב את עצמי למקומות הנכונים, לא אדרוך במקום ואכיר טכנולוגיות רבות. עם התמדה, השקעה וצניעות מצליחים.

מה הדבר הכי חשוב שלקחת איתך מהתואר? 

זה די מפתיע, אבל הדבר הכי חשוב שלקחתי איתי הוא לא חומר לימודי או ממוצע ציונים. לקחתי מהתואר בעיקר פרופורציות, הבחנה בין עיקר לטפל, שאיפה לחדשנות והרבה אמונה בעצמי. אני בטוחה שהרבה מהכלים האלה הצלחתי לסגל לעצמי בעיקר בזכות ראש התכנית, ד"ר יצחק שמר, שדאג לאורך כל שנות התואר לסייע ולייעץ.

צור קשר

לקבלת מידע נוסף אנא מלא/י פרטיך
בוא/י נקבע פגישה! מלא/י את הפרטים ונתאם
בוא/י נקבע פגישה! מלא/י את הפרטים ונתאם