הכירו את הבוגרת לי אליה קמל

חזרה לדף כתבות

הכירו את הבוגרת לי אליה קמל

בוגרת התכנית לתואר ראשון במערכות מידע

קצת עליך

שמי לי אליה קמל, בת 27, גרה בחולון ובוגרת תואר ראשון במערכות מידע. כיום אני עובדת בחברת ג'ון ברייס כמטמיעת מערכות מידע ומנתחת שימושים לאחר הטמעה, ומשתתפת בפרויקט הטמעה בחברת "כלל ביטוח" במשך שנה וארבעה חודשים. במהלך לימודי התואר עבדתי בחברת "גולן טלקום בע"מ" כמנהלת צוות ופרויקטים.

למה בחרת ללמוד דווקא באקדמית רמת גן? 

בתחילת דרכי נרשמתי ללימודי תואר ב"טכנולוגיות למידה" ב-HIT, אך מהר מאוד הבנתי שאני יותר ריאלית והקורסים שניתנו לי אינם תואמים את האופי שלי. בסמסטר הראשון בדקתי אילו מוסדות מציעים לימודי תואר במסלול לניהול מערכות מידע. הגעתי להרבה ריאיונות ופגישות במגוון מכללות. באקדמית רמת גן קיבלתי יחס אישי, תשובות לכל שאלותיי, הופניתי לסטודנטים הלומדים את המסלול ואף ניתנה לי האפשרות לדבר עם ד"ר יצחק שמר, ראש התוכנית, עוד לפני שהייתי סטודנטית. בעקבות כל התנאים שהוצבו בפני והיחס האישי בחרתי ללמוד במוסד זה את התואר.

מדוע בחרת ללמוד את התחום? 

בחרתי ללמוד דווקא את התחום הזה כי אני מאוד אוהבת טכנולוגיות, מחשבים ואנשים – ואת השילוב הזה מצאתי בתואר.  כמו כן התואר מאפשר לי להיפתח למגוון משרות שונות בשוק העבודה והוא אינו מקובע על תחום אחד בלבד. בנוסף, לפני תחילת התואר בדקתי אילו קורסים נלמדים וראיתי שאופי הקורסים מאוד תואם את אישיותי, מעניין אותי ועדכני.

במבט לאחור, היית בוחרת במקצוע אחר?  

לא הייתי בוחרת במקצוע אחר. למדתי את מה שאני אוהבת, התואר עבר לי מהר מאוד יחסית מהר מאוד למרות העומס וזכיתי לעסוק בתחום שבו למדתי. בנוסף אני מאוד נהנית מהעבודה שלי, יש לי לאן להתקדם והרבה מקום להתמקצע וללמוד.

למה את הכי מתגעגעת בלימודים? 

אני מתגעגעת לחלק מסגל המרצים ובעיקר לחברים והאווירה בכיתה. היינו כיתה מאוד מגובשת, למדנו יחד את כל הקורסים שלוש פעמים בשבוע.

האם שמרת על קשרים עם חברים/מרצים מהתואר?

את החברה הטובה שלי הכרתי בתואר – אנחנו בקשר יום יומי ומתעדכנות על הכל! שמרתי על קשר גם עם ד"ר יצחק שמר, ראש התוכנית- אני יכולה לגשת אליו בנוגע לכל שאלה/פניה והתייעצתי איתו לגבי לימודי תואר שני ובנוגע לקריירה שלי. אני מעריכה מאוד את היחס האישי לסטודנטים ולבוגרים כאחד.

מהו הקורס שהכי אהבת בתואר? 

קורסי ה-BI: Business Intelligence. עברנו מספר קורסים בתחום הבינה העסקית וגיליתי עולם חדש שמאוד סיקרן אותי. אני שואפת להעמיק וללמוד יותר את התחום.

איפה את רואה את עצמך בעוד 5 שנים מהיום? 

מתברגת בתחום ה- BI  – אנליסטית בכירה עם ידע רחב.

מה הדבר הכי חשוב שלקחת איתך מהתואר? 

למדתי על עצמי שאני אוהבת ללמוד, שאני עובדת הכי טוב בזמני לחץ ושהכי חשוב להאמין בעצמי – כי הכל אפשרי. אחרי הכל, שילוב של ניהול צוות ופרויקטים תוך כדי לימודי תואר ראשון (ללא חופשת קיץ) והצלחה בהם, זה לא דבר שהוא מובן מאליו בשבילי.

צור קשר

לקבלת מידע נוסף אנא מלא/י פרטיך
בוא/י נקבע פגישה! מלא/י את הפרטים ונתאם
בוא/י נקבע פגישה! מלא/י את הפרטים ונתאם