הכירו את גב' לי-נוי גרין, מרצה מצטיינת לשנת תשע"ט

חזרה לדף כתבות

הכירו את גב' לי-נוי גרין, מרצה מצטיינת לשנת תשע"ט

מרצה מצטיינת נשיא לשנת תשע"ט במסגרת התכנית לתואר ראשון דו-חוגי בניהול ובחדשנות ויזמות.

 

ספרי קצת עליך, כיצד הגעת להוראה ולתחום הכתיבה האקדמית וקריאה ביקורתית?

שמי לי-נוי גרין. כמי שמרצה שנים רבות בעולם האקדמי והארגוני-המקצועי, מצאתי כי החשיבות של הקניית כלים אקדמיים חשובים לסטודנטים חדשים היא רבה, ועשויה להשפיע לטובה, גם על הצלחתם בהמשך לימודיהם וגם על חייהם המקצועיים בשדה עבודתם. ממקום זה נוצר הרצון שלי לפתח למידה נגישה ואפקטיבית לסטודנטים בנושאי אסטרטגיות הלמידה ובנושאי הקריאה והכתיבה האקדמיים, נושאים אותם פיתחתי ואותם אני מובילה בשמחה במכללה.

מה הופך מרצה למצטיין בעינייך?

מרצה מצטיין בעיני, הוא מרצה ששם דגש גם על הצד האקדמי והמקצועי בעבודתו- להביא את חומרי הלימוד הטובים ביותר לסטודנטים, וגם על הצד של הקשר הלימודי עם הסטודנטים- כך שיעשה באופן נגיש, ברור עבורם ומתאים לחוויית הלימודים שלהם.

מהו לדעתך הכלי השימושי המשמעותי ביותר שמקבלים הסטודנטים שלך לטובת החיים מחוץ למכללה?

הכלים השונים אותם אנו לומדים בקורס, מהווים כלים משמעותיים גם להמשך חייהם המקצועיים של הסטודנטים, בשטח עבודתם. כך, אסטרטגיות הלמידה שאנו לומדים, ובתוכן נושא תכנון זמן, הם כלים בעלי חשיבות גדולה לעבודה יעילה. היכולת לקרוא חומרים אקדמיים עדכניים, היא יכולת חשובה לכל עובד כיום, שצריך להישאר מעודכן בקורה בשטח המקצועי שלו, ורוצה להוביל מהלכים חדשים בארגון. כמו כן, הכישורים לכתיבת עבודה, הם כישורים נדרשים כיום לכתיבת מסמכים בעבודה, כבסיס לתכנון הרצאות לצוות או בכנסים.

תארי רגע של סיפוק מהמקצוע

הרגע של הסיפוק מהמקצוע הוא לא יחיד, אלא קורה כמעט מידי יום. סטודנטים שניגשים ומספרים כי התמודדו עם משימה באופן חדש וטוב יותר בעקבות הידע שלמדו בשיעורים שלי, סטודנטים בשלבים מתקדמים בלימודים שמספרים על השימוש שהם ממשיכים לעשות בידע שלמדו אצלי בתחילת לימודיהם, וכמובן בוגרים של המכללה אותם אני פוגשת במקומות עבודה אליהם הגיעו לאחר הלימודים במכללה, השמחים להיפגש ולספר על האופן בו הלמידה עימי השפיעה וממשיכה להשפיע על עבודתם.

כמרצה שזו הפעם השנייה שנבחרת למרצה מצטיינת- מהו הטיפ שלך לסטודנטים להצטיינות בלימודים?

הטיפ שלי לסטודנטים להצטיינות בלימודים, הוא שילוב של שני ממדים: הראשון, לתכנן את הלמידה ולהוביל אותה באופן שיהיה מתאים עבורם, ולא רק להתנהל בה. השני, ללמוד מכל הלב, להינות מהחומרים, לשמוח על האופן בו הידע אותו הם לומדים "נפגש" עם הקורה בחיים שלנו, ועל האופן בו הוא מאפשר לנו לראות את המציאות בעיניים חדשות ומקצועיות יותר.

צור קשר

לקבלת מידע נוסף אנא מלא/י פרטיך
בוא/י נקבע פגישה! מלא/י את הפרטים ונתאם
בוא/י נקבע פגישה! מלא/י את הפרטים ונתאם