אכרם אבוליל, בוגר התכנית לתואר ראשון בסיעוד

"הבנתי שסיעוד הוא המקצוע הנכון עבורי. מדובר במקצוע אנושי שעוסק בבני אדם, זה תפקיד קשה אך בסופו של יום מביא איתו סיפוק אדיר. אתה יודע שעשית משהו בשביל מישהו. בעיני זו זכות גדולה להיות חלק מהמקצוע. כיום אני עובד במרכז הרפואי וולפסון כאח מוסמך מן השורה במחלקת מלר״ד (מיון)."

קרא עוד >>

דנה אביזוב, בוגרת התכנית לתואר ראשון בסיעוד

"להיות אחות זה לדעת לשלב כמה תפקידים- לדעת להקשיב, לדעת לטפל, למצוא פתרונות ולהיות בעל חשיבה קריטית בכל רגע. זה היופי שבמקצוע. כיום אני אחות במחלקה כירורגית ילדים במרכז הרפואי שמיר."
קרא עוד >>

סאהר אגבאריה, בוגר התכנית לתואר ראשון בסיעוד וסטודנט לתואר שני במנהל מערכות בריאות

"התואר הראשון בסיעוד היה דלת להגשמת חלומות. רמת הלימודים באקדמית רמת גן היא גבוהה- כאשר נכנסתי לשדה הקליני לא הופתעתי מהרבה דברים חדשים. בנוסף, ההתנסויות הקליניות מתקיימות במגוון מוסדות מסוגים שונים, מה שעוזר לסטודנט לסיעוד להבין מה מעניין אותו ואיפה הוא ירצה לעסוק בהמשך. כיום אני עובד במרכז הרפואי וולפסון כאח מוסמך מן השורה במחלקת מלר״ד (מיון), ובמקביל סטודנט לתואר שני במנהל מערכות בריאות באקדמית רמת גן."

קרא עוד >>

ריקי מור לוי, בוגרת התכנית לתואר ראשון בסיעוד והתכנית לתואר שני במנהל מערכות בריאות

"אני מרגישה שנועדתי להיות אחות טיפול נמרץ וגאה בכך. הסיעוד טומן בחובו את הסיפוק של נגיעה בחיי אדם אשר כמותה לא תתאפשר בשום מקום אחר. בכל זאת, כמה אנשים יכולים להגיד בסיום יום עבודה שהיום הם הצילו חיים? תחושת הסיפוק והמשמעות, לצד רגעי התסכול והקושי יוצרים חוויה תעסוקתית שאין שניה לה."
קרא עוד >>

צפה בוידאו