שני אשכנזי, בוגרת התכנית לתואר ראשון במערכות מידע

"אין ספק שלימודיי בתכנית למערכות מידע בתוספת הניסיון שצברתי במקביל ללימודים כרפרנטית מערכות במוסד רפואי, עזרו לי להתקדם הלאה לתפקידי הבא - מנהלת היישומים בביה"ח אסותא אשדוד. במסגרת התפקיד נדרשתי בין היתר להתנהלות מול גורמים בכירים בארגון והבנה אסטרטגית רחבה.
בעת הזו, אני ממשיכה עם אותו ארגז כלים גדול שלקחתי איתי ממהלך לימודי התואר, לתפקידי הנוכחי כסגנית סמנכ"ל מערכות מידע וטכנולוגיות במוסד פיננסי גדול."


קרא עוד >>

שרון כהן, בוגרת התכנית לתואר ראשון במערכות מידע

"את מרבית התואר, למעט הסמסטר האחרון, עשיתי במהלך שירותי הצבאי כקצינה בחטיבת ההגנה בסייבר. היה לי חשוב לשלב לימודים ועבודה ולכן מתכונת לימודי ערב הייתה הכרחית עבורי. בנוסף, היחס האישי שהורגש כבר בהתחלה מצד סגל המכללה תרם להרגשתי כי זהו המקום הנכון עבורי. בחרתי במקצוע זה כיוון שהוא משלב טכנולוגיה (שפות תכנות, ניתוח מערכות, עיצוב בסיסי נתונים וכו’), ניהול (כלכלה, התנהגות ארגונית, מנהיגות וקבלת החלטות וכו’) ומתמטיקה. התואר מאפשר לבוגריו להתמודד עם בעיות טכנולוגיות ולהוות אינטגרטורים בארגון. כיום אני עובדת בחברת The DigiTrust Group בתפקיד Security Engineers Team Leader".
קרא עוד >>

יואל אוליברו, בוגר התכנית לתואר ראשון במערכות מידע

"אני בן אדם שמאוד מתחבר לתחום המחשבים מגיל קטן ורציתי ללמוד מקצוע שקשור לזה. כשהתחלתי לחפש מקצועות שונים נתקלתי במקצועות כמו מדעי המחשב/ הנדסת תוכנה, אך רציתי משהו שונה שכולל בתוכו גם הבנת תהליכים עסקיים ומציאת פתרונות ממוחשבים לבעיות – לא רק לשבת מול מחשב ולתכנת. מערכות מידע זה תחום שמשלב תכנות יחד עם הבנת תהליכים עסקיים של ארגון ומציאת פתרונות לבעיות מורכבות בדרכים יצירתיות. לכן לאחר פגישת הייעוץ במכללה הבנתי שזה מקצוע שמאוד מעניין אותי ויכול להתאים בדיוק למה שחיפשתי."
קרא עוד >>

לי אליה קמל, בוגרת התכנית לתואר ראשון במערכות מידע

"בחרתי ללמוד דווקא מערכות מידע כי אני מאוד אוהבת טכנולוגיות, מחשבים ואנשים – ואת השילוב הזה מצאתי בתואר. כמו כן התואר מאפשר לי להיפתח למגוון משרות שונות בשוק העבודה והוא אינו מקובע על תחום אחד בלבד. בנוסף, לפני תחילת התואר בדקתי אילו קורסים נלמדים וראיתי שאופי הקורסים מאוד תואם את אישיותי, מעניין אותי ועדכני. כיום אני עובדת בחברת ג’ון ברייס כמטמיעת מערכות מידע ומנתחת שימושים לאחר הטמעה, ומשתתפת בפרויקט הטמעה בחברת “כלל ביטוח” במשך שנה וארבעה חודשים. עוד במהלך לימודי התואר עבדתי בחברת “גולן טלקום בע”מ” כמנהלת צוות ופרויקטים".
קרא עוד >>

צפה בוידאו