לימודי משאבי אנוש – תואר ראשון דו-חוגי (BA)

ניהול משאבי אנוש - לעבוד עם אנשים, לנהל קריירות, להתמודד עם שינויים

תואר ראשון במשאבי אנוש במכללה האקדמית רמת גן מכיל בתוכו את ההזדמנות שלך לקבל בתואר אחד את הכלים המתקדמים של עולם הניהול המודרני עם ידע אקדמי ברמה גבוהה של העולם המרתק של משאבי אנוש.

במסגרת התואר הדו-חוגי של לימודי משאבי אנוש תוכלו לשלב לימודי ניהול שיאפשרו לכם להבין את הצרכים העסקיים של הארגון והסביבה התחרותית בו הוא פועל. בוגרי התכנית יוכלו להשתלב במגוון תפקידים בתחום ההון האנושי בחברות ובארגונים גדולים בכל ענפי המשק כגון: ניהול הדרכה, גיוס, פיתוח עובדים, רווחה, גישור ופתרון משברים ועוד.


תואר במשאבי אנוש וניהול - הטוב ביותר מעולמות תוכן שונים

תואר ראשון במשאבי אנוש במכללה האקדמית רמת גן מכיל בתוכו את ההזדמנות שלך לקבל בתואר אחד את הכלים המתקדמים של עולם הניהול המודרני עם ידע אקדמי ברמה גבוהה של העולם המרתק של משאבי אנוש.

במסגרת התואר הדו חוגי של לימודי משאבי אנוש תוכלו לשלב לימודי ניהול שיאפשרו לכם להבין את הצרכים העסקיים של הארגון והסביבה התחרותית בו הוא פועל.

בוגרי התכנית יוכלו להשתלב במגוון תפקידים בתחום ההון האנושי בחברות ובארגונים גדולים בכל ענפי המשק כגון: ניהול הדרכה, גיוס, פיתוח עובדים, רווחה, גישור ופתרון משברים ועוד.


הסמכה של העמותה לחקר ופיתוח ניהול משאבי אנוש

תואר ראשון בניהול בתחום משאבי אנוש, נבחנה על ידי העמותה לניהול, פיתוח וחקר משאבי האנוש בישראל. העמותה שמה לעצמה למטרה, לקדם את התחום של ניהול משאבי האנוש ואת העוסקים בו. היא מאגדת כ-700 אנשי מקצוע מובילים בתחום והעניקה הסמכה לבוגרי התכנית לניהול ומשאבי אנוש לאור התכנים הרלוונטים שנלמדים במסגרת התכנית.

משמעות ההסמכה היא שהעמותה מאשרת שהמכללה עומדת ברמת דרישות מקצועיות גבוהה, וגם מעמידה תנאים גבוהים, אחידים וברורים לקבלת התואר. לכן לימודי ניהול משאבי אנוש באקדמית רמת גן, אשר מקיפים את כלל החומר הנדרש והנצרך, יזניקו את המסיימים אל העמדות המבוקשות בתחום.

לימודי משאבי אנוש בפורמט תואר דו חוגי באקדמית רמת גן

אם אתם מתלבטים איפה הכי כדאי ללמוד משאבי אנוש, אתם יכולים להפסיק להתלבט. אלה הסיבות ללמוד ניהול משאבי אנוש תואר ראשון אצלנו:

  • מתכונת הלימודים -מתכונת לימודי יום- 3 מפגשים בשבוע במשך שנתיים (6 סמסטרים) | מתכונת של יום לימודים אחד מרוכז בשבוע + יום שישי מקוון במשך 7 סמסטרים | לימודי ערב + יום שישי במשך 3 שנים (9 סמסטרים)
  • לומדים מהטובים ביותר – סגל המרצים בתכנית הם מומחים בולטים בתחום לימודי ניהול משאבי אנוש המביאים לכיתה ניסיון מעשי רב, ידע עדכני ורצון אמיתי להעשיר ולהכשיר אתכם.
  • לומדים מהשטח – אצלנו לימודי משאבי אנוש לא לומדים רק מהספר, אלא צוברים ידע מעשי משמעותי מדיונים פתוחים, תצפיות, סימולציות, ניתוח אירועים, סרטי הדרכה, והרצאות אורח של מנהלים בכירים.
  • לומדים בכיף – בקמפוס המכללה המרווח הלימודים מתקיימים באווירה פתוחה, נעימה ותומכת. המיקום מרכזי, עם גישה נוחה מכל מקום ומגרש חניה עם כ-1,000 מקומות חניה ללא תשלום.

לצפייה בידיעון התוכנית לחצו

צפה בוידאו