שם הקורס
נקודות זכות
שם הקורס תקשורת מקצועית למערכות מידע- קורסים כלליים (העשרה)
תקשורת מקצועית למערכות מידע- קורסים כלליים (העשרה)
נקודות זכות 2 נ"ז
2 נ"ז
הקורס יעסוק בהכרת מרכיבי התקשורת המקצועית ואופן השימוש בהם. תכנון, בנייה, טכניקות וכלים להעברת מסרים אפקטיבית ומצגות מקצועיות, o ויזואליזציה של נתונים ונתוני עתק בין השאר באמצעות תוכנת Tableau , שימוש אפקטיבי ברשתות חברתיות כגון: טוויטר, לינקדאין ויוטיוב והתנסות בטרנדים בעולם המקצועי כגון:,ChatGPT
  • שם הקורס תקשורת מקצועית למערכות מידע- קורסים כלליים (העשרה) נקודות זכות 2 נ"ז

קורסים בתחום טכנולוגיות המידע (בדגש על פיתוח תוכנה)

שם הקורס מבוא לתכנות
נקודות זכות 4 נ"ז
מבוא לתכנות 4 נ"ז

המטרה העיקרית של הקורס היא להציג את המושגים הבסיסיים הקשורים ליישומי מערכות מחשב ולהוות תשתית לקורסים מתקדמים בתכנית. הסטודנט ילמד להשתמש בסביבת הפיתוח העדכנית של חברת מיקרוסופט (שפת (C#) ולהשתמש בפונקציות עיקריות. הקורס יציג גם מושגים עיקריים מתחום מדעי המחשב.

שם הקורס פיתוח מערכות מבוססות Web
נקודות זכות 4 נ"ז
פיתוח מערכות מבוססות Web 4 נ"ז

הסטודנט ילמד להשתמש בסביבת הפיתוח החדשה של מיקרוסופט ASP.NET בשילוב קוד הפיתוח #C ולהשתמש בפונקציות עיקריות. הקורס יכלול גם מושגים עיקריים ממדעי המחשב שהם חיוניים לניהול הפרויקט היישומי.

שם הקורס עיצוב ותכנות מונחה עצמים בשפת Java
נקודות זכות 4 נ"ז
עיצוב ותכנות מונחה עצמים בשפת Java 4 נ"ז

הקורס מציג את עקרונות העיצוב והתכנות מונחה העצמים (Object Oriented Design / Object Oriented Programming ) וממחיש את העקרונות הנלמדים תוך תרגול שפת התכנות Java.

שם הקורס מבוא לתקשורת נתונים
נקודות זכות 4 נ"ז
מבוא לתקשורת נתונים 4 נ"ז

הקורס מציג את העקרונות המנחים בתחום תקשורת הנתונים. בקורס יחקרו יסודות של רשתות מקומיות ואיזוריות, אותות אנלוגיים ודיגיטליים. יובהרו חשיבות הסטנדרטים בתקשורת ויפורטו הפרוטוקולים שהם ביסודות התקשורת, עם דגש של שיקולי ניתוח עיצוב וניהול של רשתות תקשורת.

שם הקורס מבני נתונים ואלגוריתמים
נקודות זכות 4 נ"ז
מבני נתונים ואלגוריתמים 4 נ"ז

מטרת קורס זה היא להציג בפני הסטודנטים כלים לייצוג מופשט של נתונים ולביצוע תהליכים בסיסיים כגון מיון וחיפוש המהווים את הבסיס לניהול המידע בארגון.

שם הקורס תכנון וניהול מסדי נתונים
נקודות זכות 4 נ"ז
תכנון וניהול מסדי נתונים 4 נ"ז

בסיסי נתונים מהווים כיום עמוד השדרה של מערכות מידע בארגונים. הקורס עוסק בעקרונות ניהול בסיסי נתונים בסביבה רבת משתמשים ומרובת משימות, לרבות היבטים של עיצוב בסיסי נתונים לפי המודל הטבלאי וכן מודל טבלאי מונחה עצמים. הקורס מקיף נושאים רבים של פיתוח, אבטחה, ותקינות בסיסי נתונים עם הדגש יישומי מעשי בעזרת שפת SQL.

שם הקורס אבטחת איכות מערכת
נקודות זכות 4 נ"ז
אבטחת איכות מערכת 4 נ"ז

הקורס יעסוק בחשיבה שיטתית, בתכנון, הביצוע והבקרה הנדרשים בתהליכי אבטחת איכות ובקרת איכות. ילמדו נוהלים ומתודולוגיות לאיסוף נתונים שיטתי, בחינה ויישום איכות במוצרי ושירותי הארגון.

קורסים בתחום הניהול והאירגון

שם הקורס מבוא לכלכלה מיקרו
נקודות זכות 4 נ"ז
מבוא לכלכלה מיקרו 4 נ"ז

הקורס עוסק במושגים היסודיים בתורת הכלכלה, בניתוח מודלים בסיסיים במיקרו כלכלה, בתפיסות ומושגי יסוד בכלכלה.

שם הקורס התנהגות אירגונית
נקודות זכות 2 נ"ז
התנהגות אירגונית 2 נ"ז

תחום ההתנהגות האירגונית משלב מספר דיצפלינות במדעי החברה: סוציולוגיה, אנתרופולוגיה, הפסיכולוגיה התעשייתית, כלכלה ותחומים אחדים במדעי הניהול. תחום ההתנהגות הארגונית למעשה מפגיש ומאחד שני מושגים "התנהגות" ו"ארגון" למסגרת אחת של "מדעי ההתנהגות".

שם הקורס יסודות החשבונאות
נקודות זכות 2 נ"ז
יסודות החשבונאות 2 נ"ז

קורס זה יאפשר לסטודנטים להכיר את מושגי היסוד בחשבונאות הפיננסית. במהלך הקורס ילמדו הסטודנטים להכיר ולהכין את הדוחות הכספיים הבסיסיים וכן יושם דגש על מקומה של החשבונאות כיום בעולם הפיננסי.

שם הקורס עקרונות המימון
נקודות זכות 2 נ"ז
עקרונות המימון 2 נ"ז

הסטודנט ירכוש גישות בסיסיות בתחום הניהול הכספי של פרויקטים בתחום מערכות המידע. ניתוחי כדאיות כלכלית ו- ROI , תהליכי קבלת החלטות ובחירה בין ספקים, שיטות שונות לרכש מערכות מידע, במסגרת הקורס תיערך סקירה של היבטים שונים הנוגעים לתקצוב והערכה כלכלית של מערכות מידע וערכו של המידע.

שם הקורס מבוא למודלים כמותיים בניהול
נקודות זכות 2 נ"ז
מבוא למודלים כמותיים בניהול 2 נ"ז

הכרת מתכונות שונות לארגון נתונים כמותיים ולניתוחם, תוך מתן דגש על שימוש מיטבי בהן בהקשרים ארגוניים/ עסקיים.

שם הקורס עקרונות השיווק
נקודות זכות 2 נ"ז
עקרונות השיווק 2 נ"ז

הנושאים המרכזיים בהם עוסק הקורס: מיצובה של פונקצית השיווק בארגון, התפיסה השיווקית המודרנית , ניתוח הזדמנויות שיווקיות, פיתוח אסטרטגיות שיווקיות, תכנון תוכניות שיווקיות וניהול המאמץ השיווקי תוך התייחסות הן לשווקים "מסורתיים" והן לתחום ה"היי-טק".

שם הקורס ניהול התפעול והייצור
נקודות זכות 2 נ"ז
ניהול התפעול והייצור 2 נ"ז

שיטות מתקדמות לניהול הייצור והתפעול הן מרכיב חשוב בכישורים הנדרשים מכל מנהל, והן עשויות לשפר מאד את ביצועיהם של ארגונים ואת תוצאותיהם. בקורס זה יילמדו שיטות מרכזיות וחדשניות בניהול התפעול והייצור במערכות השונות.

שם הקורס שיטות מחקר כמותיות בניהול
נקודות זכות 2 נ"ז
שיטות מחקר כמותיות בניהול 2 נ"ז

הקורס יעסוק בהקניית ידע בשיטות לתכנון ויישום מחקר אקדמי. למידה של כלים לתכנון, ביצוע ובקרת מחקר.

שם הקורס קבלת החלטות
נקודות זכות 2 נ"ז
קבלת החלטות 2 נ"ז

הקורס יעסוק במודלים לקבלת החלטות, השפעות של מצבי אי- ודאות, הטיות ולחץ על החלטות. כלים וטכניקות לשיפור תהליכי קבלת ההחלטות.

קורסים בנושא מערכות מידע

שם הקורס יסודות מערכות מידע
נקודות זכות 4 נ"ז
יסודות מערכות מידע 4 נ"ז

קורס זה מקנה לתלמידים מושגי יסוד בטכנולוגיות המידע העדכניות, בוחן את ההשלכות ההדדיות בין מערכות המידע לבין אירגונים מענפים שונים, ומציג את המתכונת המיטבית שאימוצה יביא אירגון להפקת תועלת מירבית מטכנולוגיות המידע ולגידור מיטבי של סיכוניה (ובכלל זה סיכוני סייבר). הקורס מהווה "שער כניסה" לתוכנית "מערכות מידע".

שם הקורס ארכיטקטורה של מחשבים ועקרונות של מערכת הפעלה
נקודות זכות 4 נ"ז
ארכיטקטורה של מחשבים ועקרונות של מערכת הפעלה 4 נ"ז

היכרות מעמיקה עם ארכיטקטורה של מחשבים ועם עקרונות של מערכות הפעלה. היכרות עם מערכות הפעלה מתקדמות (כגון: מערכות הפעלה המתאימות למכשירים סלולריים). הבנת ההיבטים הניהוליים הקשורים בבחירת מערכות הפעלה, ומשמעויות הבחירה בקוד פתוח או במערכות הפעלה סגורות.

שם הקורס ניהול פרוייקטים במערכות מידע
נקודות זכות 4 נ"ז
ניהול פרוייקטים במערכות מידע 4 נ"ז

מטרת הקורס היא הקניית הידע בנושאים המרכזיים של ניהול פרויקטים תוך התמקדות בהיבטים הייחודיים לפרוייקטים בתוכנה, חשיפה למתודולוגיות, תקנים, ומחקרים בתחום ובכלים ממוכנים לניהול פרוייקטים.

שם הקורס ניהול ועיצוב מערכות מידע
נקודות זכות 4 נ"ז
ניהול ועיצוב מערכות מידע 4 נ"ז

הקורס עוסק בכל שלבי מחזור החיים של בניית מערכת המידע: החל בניתוח המצב קיים בארגון, אפיון, עיצוב, מימוש, בדיקות איכות, ועד להטמעת מערכת המידע בארגון.

שם הקורס ניהול והטמעת מערכות ERP
נקודות זכות 2 נ"ז
ניהול והטמעת מערכות ERP 2 נ"ז

הקורס עוסק ברציונאל, בתפקידים, במבנה ובתכולה של מערכות ERP. החל בזיהוי והגדרת מאפייני המערכת, התאמת יישום ERP למבנה העיסקי ולצרכי הארגון, ניהול פרויקט ההטמעה של מערכות ERP וקביעת אינדיקטורים להצלחה

שם הקורס עיצוב מימשק משתמש
נקודות זכות 2 נ"ז
עיצוב מימשק משתמש 2 נ"ז

הקורס יתמקד בתכנון ועיצוב ממשקי משתמש ליישומי תוכנה, ובאופן שבו ניתן להיעזר בידע תיאורטי רלוונטי בנושאים כגון למידה, זיכרון, תפיסה, קשב וקבלת החלטות, לצורך אפיון ותכנון ממשק משתמש. הקורס יוביל את התלמידים בקורס לאורך מחזור חיים של פרוייקט. במהלך הקורס יתנסו התלמידים בשלבי התכנון והבנייה של ממשק משתמש ליישום תוכנה.

שם הקורס בינה עסקית
נקודות זכות 2 נ"ז
בינה עסקית 2 נ"ז

בקורס יילמדו ארכיטקטורות לעיצוב מחסן נתונים אפקטיבי של מוצרי בינה עסקית. ילמדו מתודולוגיות לניתוח מושכל של הנתונים ומציאת קשרים ביניהם, וכן אלגוריתמים ומודלים אנליטיים לעסקים.

שם הקורס היבטים משפטיים ואתיים במערכות מידע
נקודות זכות 2 נ"ז
היבטים משפטיים ואתיים במערכות מידע 2 נ"ז

הקורס יכיר לסטודנט גישות בסיסיות בתחום חוקי המחשב בכלל ובתחום האינטרנט ואוטוסטרדת המידע בפרט. בין הנושאים שיילמדו - קניין רוחני, רישום פטנטים, חתימה וירטואלית, הגנה על זכויות יוצרים ועוד.

שם הקורס ניהול מערכות מידע בארגון
נקודות זכות 4 נ"ז
ניהול מערכות מידע בארגון 4 נ"ז

הקורס עוסק באפיון, עיצוב וחקר ישימות של מערכות מידע לפי שלוש המתודולוגיות הנפוצות: מוכוונות תהליכים, אירועים ואובייקטים. בקורס יינתן דגש לביצוע נכון של הנדסת אנוש לסוגיה תוך ראיית הצרכים העסקיים והניהוליים של הארגון.

שם הקורס מסחר ועסקים אלקטרוניים
נקודות זכות 4 נ"ז
מסחר ועסקים אלקטרוניים 4 נ"ז

הקורס דן בטכנולוגיות ובהשלכות של פריצת הגבולות האירגוניים ומינוף רשת האינטרנט לשיפור המודל העסקי של ארגון.

שם הקורס ניהול שינויים טכנולוגיים
נקודות זכות 2 נ"ז
ניהול שינויים טכנולוגיים 2 נ"ז

הקורס יעסוק בהובלה מקצועית ואפקטיבית של תהליכי שינוי טכנולוגי בעקבות החלטה על טרנספורמציה דיגיטלית בארגון. הובלה מקצועית של תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית מתחילה בהיכרות והבנה של יתרונות הטכנולוגיה החכמה. חדשנית ומשבשת המאופיינת באי וודאות ובמורכבות.
כמו גם, ביכולת פיענוח של מגמות, איומים והזדמנויות ותירגומם למהלכים ניהולים של עיצוב השינוי ביצירת קשרים מקצועיים ופוליטיים בארגון, ניהול עובדים לתהליכים ותוצאות ארגוניו, גיבוש תרבות ארגונית וסגנון ניהולי המעודד חדשנות ושינוי, יכולת למידה מהירה.

שם הקורס תשתיות ענן
נקודות זכות 2 נ"ז
תשתיות ענן 2 נ"ז

הקורס יעסוק במגוון שיקולים תכנוניים ויישומיים של מעבר מערכות מחשוב לענן כולל: הרבדים בתשתית המחשוב הכוללים מערכי איחסון, COMPUTE, DATABASES רלציונים ו- NOSQ החלטה על ישימות במודלים של SAAS = Software as a Serviceאו IAAS – Infrastructure as a Services וחשיבה על מודלים לישימות תהליכים עסקיים ומימוש ב- MICROSERVICES, כלכלת ענן.
הקורס ילווה במעבדות HANDS ON וב- TEST CASE של הקמת מחשוב ענן לרשת בתי קפה.
הקורס מהווה הכנה למבחן הסמכה של AWS Solution Architect בתלות בסיום כלל המטלות בקורס.
בסוף הקורס הסטודנטים יקבלו הנחיות והדרכה ללימוד עצמי והכנות למבחן ההסמכה – מומלץ מאוד להשלים.
עם סיום המטלות של המעבדות והמבחנים הסטודנטים יקבלו תעודה מ- AWS של סיום קורס.

קורסים בתחום המתמטיקה והסטטיסטיקה

שם הקורס מבוא ללוגיקה
נקודות זכות 2 נ"ז
מבוא ללוגיקה 2 נ"ז

הלוגיקה היא "תורת ההיגיון", והיא מנסה, בין השאר, להשיב על שאלות כגון : מה ההבדל בין היסק הגיוני להיסק לא הגיוני? מדוע כשלים לוגיים נשמעים כל כך משכנעים? האם הבור שאינו יודע דבר יכול להיות הגיוני? האם יכולתנו להסיק מסקנות הגיוניות מתוך הנחות הוא תנאי לחיים רציונאליים? הקורס יתמקד בתיאוריה הלוגית המהווה בסיס של ענפי חקירה רבים מתחומים שונים ובפרט במתמטיקה, מדעי המחשב ואינטליגנציה מלאכותית.

שם הקורס אלגברה לינארית
נקודות זכות 4 נ"ז
אלגברה לינארית 4 נ"ז

הנושאים המרכזיים בהם עוסק הקורס : פתרון מערכת משוואות ליניאריות, מטריצה, דטרמיננטה, מרחבים ווקטורים, ערכים עצמיים והעתקות ליניאריות.

שם הקורס חשבון דיפרנציאלי ואינטגראלי
נקודות זכות 4 נ"ז
חשבון דיפרנציאלי ואינטגראלי 4 נ"ז

הנושאים המרכזיים בהם עוסק הקורס: מספרים ממשיים, סדרות אינסופיות של מספרים ממשיים, פונקציה ממשית של משתנה יחיד, גבולות ורציפות, רציפות על קטע סגור, פונקציות מונוטוניות ופונקציות הפוכות, גזירות והמשפטים היסודיים של החשבון הדיפרנציאלי, במשפט טיילור (כולל לופיטל), חקירת פונקציה, פונקציה קדומה ושיטות אינטגרציה, אינטגרל מסוים ותכונותיו, פונקציות אינטגרביליות, משפטים יסודיים של החשבון האינטגראלי ואינטגרל מוכלל.

שם הקורס מתמטיקה דיסקרטית
נקודות זכות 4 נ"ז
מתמטיקה דיסקרטית 4 נ"ז

מטרת הקורס היא לרכוש מושגים, תוצאות ודרכי עבודה בנושאים מתמטיים המהווים כלים חשובים לטיפול ביסודות התיאורטיים של מדעי המחשב ולתרום לפיתוח החשיבה המתמטית של הסטודנט.

שם הקורס מבוא לסטטיסטיקה ולהסתברות
נקודות זכות 2 נ"ז
מבוא לסטטיסטיקה ולהסתברות 2 נ"ז

בקורס שני חלקים עיקריים: בחלק הראשון מתמקד ב"סטטיסטיקה תיאורית". החלק השני של הקורס יעסוק ב"מבוא להסתברות".

שם הקורס הסקה סטטיסטית
נקודות זכות 2 נ"ז
הסקה סטטיסטית 2 נ"ז

הקורס מלמד מושגים שונים מעולם ההסקה הסטטיסטית וכן שיטות שונות לביצוע הסקה ממדגם לאוכלוסייה.

קורסים במסגרת התמחות מתודולוגיות הגנת סייבר | מסלולי ההתמחות לא יצוינו בתעודת התואר

שם הקורס מבוא להגנת סייבר ואבטחת מידע
נקודות זכות 2 נ"ז
מבוא להגנת סייבר ואבטחת מידע 2 נ"ז

איומי הסייבר הולכים ומתעצמים וכנגדם יש ליישם מדיניות וכלים להגנת סייבר. קורס זה מניח את התשתית להבנת עולם הסייבר, להכרת האופן בו ניתן להתמודד עם איומיו והמסגרת הרגולטורית (חוקים, תקנות, עקרונות מנחים) שהתגבשה עד כה.

שם הקורס ניהול אירועי סייבר
נקודות זכות 2 נ"ז
ניהול אירועי סייבר 2 נ"ז

השלכותיהם של אירועי סייבר עלולות להיות חמורות מבחינת הגורם המותקף (אירגון, ואפילו גורם פרטי). קורס זה מקנה מקנה לסטודנטים כלים לניהולם של אירועים כאלה.

שם הקורס טכנולוגיות סייבר
נקודות זכות 6 נ"ז
טכנולוגיות סייבר 6 נ"ז

עולם הסייבר משופע בטכנולוגיות רבות ומגוונות, העלולות להוות כלי מרכזי ביצירת איומי סייבר וגם עשויות להוות אמצעי להתגוננות מפני איומי סייבר.
קורס זה מקנה מקנה לסטודנטים היכרות עם מיגוון טכנולוגיות רלוונטיות לעולם הסייבר, והבנה על האופן בו הן באות לידי ביטוי.

שם הקורס ניתוח מידע גלוי וסמוי
נקודות זכות 2 נ"ז
ניתוח מידע גלוי וסמוי 2 נ"ז

הקורס יתמקד במנגנונים טכנולוגיים של ניתוח מידע. בקורס ילמדו מודלים מתקדמים במדעי הנתונים ושיטות מתקדמות בניתוח ואנליטיקה של נתונים תוך יישום מודלים בקוד open source עם ספריות פייטון כגון sklearn, pandas, seaborn, matplitlib, ScyPi. בנוסף, יוצגו מגמות מחקר ופיתוח בתחום זה.

שם הקורס ניהול הגנת סייבר באירגון
נקודות זכות 2 נ"ז
ניהול הגנת סייבר באירגון 2 נ"ז

כל אירגון, קטן כגדול, חייב להיערך להתמודדות עם איומי הסייבר ולנהלם. הקורס מקנה לסטודנטים הבנה אודות ההיערכות הנדרשת ומקנה להם "ארגז כלים" מתאים.

שם הקורס פרויקט גמר
נקודות זכות 4 נ"ז
פרויקט גמר 4 נ"ז

הקורס מהווה את פרוייקט הגמר של התוכנית, ובתור שכזה נועד לאפשר לסטודנטים ליישם את כל שלמדו ב"תנאי אמת" – ע"י ביצוע פרוייקט כולל (איטגרטיבי) באירגון כגון: חקר ישימות למערכת חדשה, שידרוג מערכת, בחינה של טכנולוגיה חדשה, ניתוח השוואתי של מוצרים / שירותים / טכנולוגיות, ניתוח השוואתי של חלופות למענה על צורך מוגדר, ניתוח מערכת, פיתוח מערכת, הטמעת מערכת, וכו'.

קורסים במסגרת התמחות ניתוח נתונים למערכות מידע | מסלולי ההתמחות לא יצוינו בתעודת התואר

שם הקורס ניתוח מידע גלוי וסמוי
נקודות זכות 2 נ"ז
ניתוח מידע גלוי וסמוי 2 נ"ז

הקורס יתמקד במנגנונים טכנולוגיים של ניתוח מידע. בקורס ילמדו מודלים מתקדמים במדעי הנתונים ושיטות מתקדמות בניתוח ואנליטיקה של נתונים תוך יישום מודלים בקוד open source עם ספריות פייטון כגון sklearn, pandas, seaborn, matplitlib, ScyPi. בנוסף, יוצגו מגמות מחקר ופיתוח בתחום זה.

שם הקורס מדע הנתונים ולמידה חישובית
נקודות זכות 4 נ"ז
מדע הנתונים ולמידה חישובית 4 נ"ז

הקורס סוקר מושגים בסיסיים ושיטות מתקדמות במדעי הנתונים. הקורס עוסק בחלק התיאורטי של הנושא כמו גם בפן המעשי תוך הכרות עם שפת התכנות המקובלת בתחום (Python) במטרה לאפשר לסטודנטים להתנסות באופן מעשי בפיתוח מודלים של למידה חישובית.

שם הקורס אנליטיקה עסקית
נקודות זכות 2 נ"ז
אנליטיקה עסקית 2 נ"ז

קורס בהתמחות ניתוח נתונים למערכות מידע. יעסוק ביצירת תובנות ארגוניות מובהקות הלכה למעשה, המבוססות על כריית נתונים ונתוני עתק,, תחקור אנליטי של נתונים , מבוססות ארכיטקטורה יעילה של מוצרי בינה עסקית, אנליטיקה של חיזוי, סיווג לקוחות לפלחי שוק, ואנליטיקה אסוציאטיבית.

שם הקורס מדידת ביצועי משאבי אנוש
נקודות זכות 2 נ"ז
מדידת ביצועי משאבי אנוש 2 נ"ז

קורס בהתמחות ניתוח נתונים למערכות מידע. הקורס יעסוק במדידת ביצועים של עובדים בארגון בהתאמה לאסטרטגיה הארגונית. החל מגישות ותיאוריות, דרך שיטות מדידה, כלים ומנגנונים לבחינת אפקטיביות ביצוע בארגונים ושיטות תגמול מותאמות .

שם הקורס מבוא להגנת סייבר ואבטחת מידע
נקודות זכות 2 נ"ז
מבוא להגנת סייבר ואבטחת מידע 2 נ"ז

הקורס יעסוק בהיכרות עם עולם הסייבר, בהשפעתו על כלל ההבטים הארגוניים, בהיכרות עם איומי הסייבר המתעצמים, בשיטות קיימות להתמודדות עם איומים מהיבטים של רגולציה ( חוקים, תקנות, עקרונות מנחים), תמיכה ניהולית ותשתיות טכנולוגיות.

שם הקורס שיווק באינטרנט וניו-מדיה
נקודות זכות 2 נ"ז
שיווק באינטרנט וניו-מדיה 2 נ"ז

קורס בהתמחות ניתוח נתונים למערכות מידע. הקורס ידון בהשלכות ניתוח הנתונים וטכנולוגיות האינטרנט והניו-מדיה על פריצת הגבולות הארגוניים והפרטיים, על שיטות שיווק מתקדמות, על ביצוע מסחר מקוון חדשני, על יצירת מודלים עסקיים וכלכליים מותאמים מבוססי איסוף וניתוח נתונים מקוונים.

שם הקורס פרויקט גמר
נקודות זכות 4 נ"ז
פרויקט גמר 4 נ"ז

הקורס מהווה את פרוייקט הגמר של התוכנית, ובתור שכזה נועד לאפשר לסטודנטים ליישם את כל שלמדו ב"תנאי אמת" – ע"י ביצוע פרוייקט כולל (איטגרטיבי) באירגון כגון: חקר ישימות למערכת חדשה, שידרוג מערכת, בחינה של טכנולוגיה חדשה, ניתוח השוואתי של מוצרים / שירותים / טכנולוגיות, ניתוח השוואתי של חלופות למענה על צורך מוגדר, ניתוח מערכת, פיתוח מערכת, הטמעת מערכת, וכו'.
* האקדמית רמת-גן שומרת לעצמה את הזכות להכניס שינויים בתוכנית הלימודים על פי הנחיות המל"ג וצרכי המערכת.

צפה בוידאו