שם הקורס
נקודות זכות
לשיווק תפקיד חשוב ביותר במערכות הציבוריות המודרניות. אם בעבר השיווק היה נחלתן של חברות עסקיות בלבד, הרי שכיום כמעט לכל ארגון ציבורי בישראל יש מערך שיווק מסודר. בקורס זה נלמד כיצד ליישם את עקרונות השיווק באופן ספציפי בשירותים הציבוריים. נלמד כיצד הצרכן בוחר שירות, נלמד על השונות של הצרכנים וכיצד מפלחים את השוק ובוחרים שווקי מטרה. נלמד על השלבים העיקריים בבניית תכנית שיווק לשירותים ציבוריים- משלב המיצוב ועד לעיצוב השירות, ההחלטה על ערוצי ההפצה ועל התקשורת השיווקית. נושאים אלה ילמדו הן בהיבט האקדמי- תיאורטי והן בהיבט היישומי, תוך שילוב ניתוח אמפירי של ארגונים ציבוריים והיערכותם בתחום זה.
הקורס נועד להכשיר מנהלי/ות איכות שירות לתכנן מערך של מדידת שירות,לקרוא ולהבין
תוצאות, לתרגם את הנתונים למסקנות ותובנות ולנהל על פיהן את שיפור/שימור חווית
המטופלים.
מטרת הקורס היא להכיר, לבחון וליישם את הגישות, הטכניקות והכלים המשמשים לתכנון, ניהול ובקרה של פרויקטים בכלל ושל פרויקטים בעולם השרות בפרט.
קורס זה נועד להקנות למשתתפים ידע וכלים להבנת מאפיינים ייחודיים של מערכת הבריאות בהיבטים ארגוניים וניהוליים, זיהוי מאיצי ובלמי שינויים במערכות בריאות, הבנת מורכבות המערכות והשפעתה על תהליכי שינוי, הבנת תהליך השינוי, תכנון שינויים, הנעת השינוי ומודלים לתכנון שינויים.
קורס זה נועד להקנות למשתתפים ידע והבנה אִינְטֶרְדִּיסְצִיפְּלִינָרִית (רפואית, אתית, משפטית ותקשורתית) ביחס להשפעת איכות השירות על המפגש הרפואי מנקודת מבטו של המטופל, כמו גם של השחקנים השונים במערכת הבריאות (קופות חולים, בתי חולים, איגודים מקצועיים, חברות ביטוח). להדגיש, הקורס נועד לאפשר למשתתפיו לרכוש ידע תיאורטי לצד כלים פרקטיים ומיומנויות תקשורת מטפל-מטופל, ובכלל זאת: אמפתיה, יחס, מידע, העצמת מטופל, פערים, יחסי אמון, המפגש טיפולי ועוד.
הקורס נועד להקנות ידע וכלים לשיפור חווית המטופל במערכת הבריאות. בקורס יוצגו התאוריות החדישות ביותר בנושא חווית המטופל וישולבו הרצאות של מנהלי שירות מהשטח.
צפה בוידאו
צור קשר
לקבלת מידע נוסף השאר פרטיך