להוביל את מהפיכת השירות במערכת הבריאות

שיפור חוויית המטופל במערכת הבריאות זוכה בשנים האחרונות לתשומת לב רבה ולתנופה של עשייה משמעותית במערכת הבריאות. בישראל - משרד הבריאות כמו גם קופות החולים ובתי החולים אימצו את תפיסת והשירות בבריאות והם פועלים במרץ רב ליישמו.
העלאת רמת האיכות בטיפול רפואי ושירותי בריאות בכלל יוביל לצמצום הפערים במתן שירותים ומניעת נזקי בריאות המהווים היום עיסוק מרכזי במערכת הבריאות.

על מנת לתת לשירות את המקום הראוי לו, מוביל משרד הבריאות מהלך של שינוי התרבות הארגונית במערכת. במסגרת שינוי זה מוכשרים מנהלי שירות במוסדות השונים במערכת הבריאות.

מתן כלים לניהול השירות במערכת הבריאות

המכללה האקדמית לישראל בשיתוף משרד הבריאות מציעה זו השנה השלישית ברציפות תכנית לימודי תעודה ייחודית המעניקה הכשרה מקצועית בניהול ובהובלה של תהליכים בתחום ניהול השירות ושיפור חוויית המטופל במערכת הבריאות.

משתתפי התכנית יקבלו נקודת מבט רחבה על נושא השירות בכלל ועל השירות וחוויית המטופל בעולם הבריאות בפרט, וכן כלים מעשיים רבים שישמשו את המשתתפים בשיפור השירות וחוויית המטופל במערכת הבריאות.

תכנית לימודים ייחודית

קורסי התכנית מדגישים את הרקע התיאורטי בקידום השירות במערכת הבריאות וכן מקנים כלים מעשיים לניהול פרויקטים מקדמי שירות:

  • ניהול השירות בכלל ושירות במערכת הבריאות בפרט
  • מדידת שירות
  • הובלת תהליכי התערבות וניהול השינוי
  • קורס תקשורת מופל מטופל
  • ניהול פרוייקטים
  • שיפור חוויית המטופל

 

 

יועצים אקדמיים לתכנית

פרופ' אהוד קוקיה – נשיא המכללה

פרופ' יעקב נפרסטק – ראש התכנית לתואר שני במנהל מערכות בריאות

אינג' איילת גרינבאום אריזון – משרד הבריאות

ד"ר אסתי אנגלצ'ין ניסן – מנהלת בית הספר ללימודי התעודה

 

מבנה התכנית

הלימודים יתקיימו בקמפוס המכללה האקדמית לישראל ברמת גן במהלך שני סמסטרים רצופים

בימי ג' בין השעות 9:00-15:00 החל מחודש אוקטובר 2017.

הלימודים מוכרים לצורך גמול השתלמות בהתאם לעמידה בדרישות הגוף המפקח.

ההרשמה למחזור אוקטובר בעיצומה!

לימודי תואר שיכולים לעניין אותך:

צפה בוידאו
צור קשר
לקבלת מידע נוסף השאר פרטיך