התכנית לתואר ראשון במערכות מידע מתאימה לכל מי שמעוניין להתפתח בתחום מתפתח ומאתגר.

הלימודים בתוכנית מתחילים ברמה בסיסית ואינם מסתמכים על ידע ו/או ניסיון קודמים.

 

בגרות:

זכאות לתעודת בגרות בציון 80 ומעלה.

ציון סכם – לבעלי ציון בבחינה הפסיכומטרית ניתן להתקבל על פי ציון סכם 500 לפחות.

בעלי תעודת הנדסאי, ממשרד החינוך או ממשרד הכלכלה והתעשייה (מה"ט), ייחשבו כבעלי תעודה שוות ערך לתעודת בגרות, בתנאי שיציגו גיליון ציונים של דיפלומת ההנדסאים בממוצע 80 ומעלה.

ניתן לקבל עד 10% תלמידים שאינם עונים על תנאי הקבלה במלואם וזאת על פי החלטת וועדת הסטטוס המוסדית.

מתמטיקה:

ציון נדרש בבחינת הבגרות במתמטיקה- 5 יחידות – ציון 75 ומעלה / 4 יחידות – ציון 85 ומעלה. מועמדים שלא עומדים בתנאי זה, יחויבו בקורס השלמה במתמטיקה או עמידה בהצלחה במבחן פטור. הציון בקורס/ במבחן יעמוד על 80 לפחות.

שפות:

מבדק רמת עברית – מועמדים שניגשו לבחינת בגרות בשפה שאינה עברית יוזמנו למבדק רמת עברית במכללה או לחילופין, יציגו ציון בבחינת ידע בעברית (יע"ל) שעל פיו תיקבע רמתם.

אנגלית- רמת האנגלית של המועמד לתואר ראשון תקבע אך ורק על סמך מבחנים חיצוניים הנהוגים והמקובלים בארץ: מבחן אמי"ר או אמיר"ם  או על סמך פרק האנגלית בבחינה הפסיכומטרית.

דרישות נוספות:

בעלי אזרחות ישראלית או בעלי תעודת תושב קבע בישראל.

מועמדים בעלי תעודות מחו"ל – יוכלו להגיש מועמדות על סמך תעודת סיום תיכון בחו"ל מאושרת על ידי משרד החינוך, המקנה זכות הרשמה לאוניברסיטה.

תוכנית לקורסים לבגרות +30 – מועמדים מעל גיל 30, חסרי תעודת בגרות יוכלו להשתלב בתכנית המוצעת על ידי האקדמית רמת גן. תעודת סיום בציון 80 לפחות. נוכל לקבל  למכינה 30+  עד 10% מהמתקבלים באותה השנה ללימודים במוסד.

החל משנת הלימודים תשפ"ד, כל סטודנט יקבל גישה להרצאות שמתקיימות במעבדה וירטואלית בענן הכוללת אוסף של תוכנות מחשוב לצורך לימודיו בתוכנית.

הגישה למעבדה, ללא קשר למיקום הפיסי, תתבצע באמצעות המחשב הנייד האישי של הסטודנט ותאפשר לו לשמור באופן רציף את כל החומר הנלמד על גבי המחשב.


צפה בוידאו