הכוון תעסוקתי

לתיאום פגישת ייעוץ

הכוון תעסוקתי

מעכשיו, תהליך חיפוש העבודה וההתאקלמות במשרות השונות הולך להיות הרבה יותר פשוט ונוח עבור הסטודנטים והבוגרים של המכללה האקדמית לישראל.

שיתוף פעולה עם חברת מנפאוור

שיתוף פעולה בין המכללה לבין חברת מנפאוור פותח בפניכם מגוון שירותים, שמטרתם לסייע לכם להשתלב במקומות עבודה הרלוונטיים לתחום לימודיכם. הנה עיקרם:

  • הכוון תעסוקתי אישי – שירות ייעוץ אישי, שבמסגרתו תוכלו לקבל סיוע בכתיבת קורות חיים, הכנה לקראת ראיון עבודה, עזרה בחיפוש ועוד.
  • פרסום הצעות עבודה באופן שוטף – באמצעות האתר שלנו, תוכלו להתעדכן ולקבל מידע שוטף אודות משרות פנויות, הרלוונטיות עבורכם.
  • שיתופי פעולה עם מעסיקים פוטנציאליים – יתרום אף הוא להגדלת מספר המשרות הפנויות והרלוונטיות עבורכם.

יצירת קשר עם יועצת השמה

ניתן ליצור קשר ישיר עם שקד גורדון – יועצת השמה מטעם חברת מנפאוואר בכל הנוגע למשרות בתחום הסיעוד רפואה והפרא רפואה. טלפון : 03-5639988 דוא"ל shakedg@manpower.co.il

ניתן ליצור קשר ישיר עם מיה מרומי – יועצת השמה מטעם חברת מנפאוואר בכל הנוגע למשרות בתחום המזכירות, שירות ומכירות בתחום הרפואה. טלפון : 03-5686488 דוא"ל mayam@manpower.co.il

הכוון תעסוקתי אישי

לתיאום פגישת הכוון תעסוקתי אישי אנא שלחו פנייה לדוא"ל liat.b@iac.ac.il

הכוון תעסוקתי

לוח משרות חמות:

חברת מנפאוור:

לצפייה במשרות בתחום הסיעוד, הרפואה ופרא רפואה >>

לצפייה במשרות כלליות/ זמניות לסטודנטים >>

ש.ל.ה שירותי רפואה מקבוצת כללית :

א. מנהל/ת שירות ותפעול זמני/ת: לארגון רפואי גדול, בעל פריסה ארצית, דרוש/ה מנהל/ת שירות ותפעול לאזור המרכז – ניהול פעילות הסניפים, ניהול כ"א, פיקוח ובקרה על פעילות הסניפים, שיווק, שירות, בנייה וניהול תהליכי עבודה ועוד. דרישות:

השכלה אקדמית – חובה, יתרון לתואר בניהול מערכות בריאות.
ניסיון בעבודה בחברה בתחום הבריאות – יתרון משמעותי.
ניסיון ניהולי רלוונטי כולל ניהול כ"א- חובה
ניסיון בניהול סניפים/מרפאות- יתרון
משרה מלאה, שעות נוספות על פי הצורך
משרה זמנית החלפה לחל"ד
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד. קורות חיים ניתן לשלוח למייל: ronikar@clalit.org.il

ב. עתודות ניהוליות למרפאות השונות: לחברת ש.ל.ה דרושים/ות עובדים/ות לעתודה ניהולית במרפאות כללית סמייל, כללית אסתטיקה וכללית רפואה משלימה. להכשרה לתפקיד ניהולי במרפאות, כולל ניהול כוח אדם, כספים, שירות לקוחות, עבודה אדמיניסטרטיבית וכדומה. העבודה במשמרות, בתקופת ההכשרה המשמרות הן למשך 6 שעות ולאחר מכן למשך 8 שעות. נכונות לשתיים- שלוש משמרות עד 20:00 בערב. דרישות:

ניסיון בשירות לקוחות ובעבודה אדמיניסטרטיבית- חובה.
השכלה אקדמית – יתרון.
ניסיון בניהול עובדים – יתרון משמעותי.
ניסיון בארגון רפואי – יתרון משמעותי.
נכונות לעבודת משמרות. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד. קורות חיים ניתן לשלוח למייל: gius1@clalit.org.

ג. בוגר/ ת תואר ראשון לתפקיד רכז/ת פיתוח הדרכה LMS למשרה מלאה: ליחידת ההדרכה, כחלק ממחלקת משאבי אנוש בארגון רפואי, דרוש/ה רכז/ת הדרכה לפיתוח לומדה התפקיד כולל פיתוח מערכת למידה פנים ארגונית הכוללת מידע רפואי, רגולטורי עבור סקטור רפואי ופרא רפואי, אדמיניסטרציה כללית ועוד. עבודה עם מחוללי לומדה ועם מערכות LMS, תחקור ואיסוף אינפורמציה ממגוון ממשקים פנים ארגוניים. דרישות:

תואר ראשון – חובה
ניסיון בעבודה עם מערכות LMS- חובה
ידע בתוכנת story line, שליטה באופיס בדגש על אקסל
יכולת אנליטית ואוריינטציה טכנית, ראש גדול, יחסי אנוש טובים
יכולת תחקור ואיסוף מידע (יתרון לבעלי שליטה באנגלית), הבנה בניהול פרויקטים
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד. קורות חיים ניתן לשלוח למייל: ronikar@clalit.org.il

ד. מראיין/ ת טלפוני/ ת למשרת סטודנט- עשרים שעות שבועיות: לארגון רפואי גדול דרוש/ה סטודנט/ית למחלקת הגיוס לפרסום, איתור ומיון עובדים/ות וכן לסיוע אדמיניסטרטיבי שוטף למחלקה. זמינות לשלושה ימים בשעות אחה״צ ובימי שישי, סך הכול 20 שעות שבועיות, יש גמישות בימים. הזדמנות מצוינת להיכנס לארגון ולהתפתח! דרישות:

סטודנט/ית עם יתרת לימודים של שנה וחצי לפחות בתחום רלוונטי
שירותיות, יחסי אנוש טובים ומוטיבציה גבוהה
העבודה ממוקמת ליד נמל תל אביב
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד. קורות חיים ניתן לשלוח למייל: hilazom@clalit.org.il

רשות המסים – היחידה המשפטית מחוז מרכז:

לרשות המיסים (אגף המכס ומע"מ) היחידה המשפטית מחוז-מרכז דרוש/ה סטודנט/ית: התפקיד כולל הדפסות, מענה לטלפונים, תיאום פגישות ומתן סיוע למשפטני המחלקה. היקף המשרה הוא 96 שעות חודשיות, עבודה בשעות הבוקר 3-5 פעמים בשבוע (לא כולל שישי). דרישות: סטודנט/ית הלומד/ת לתואר ראשון/שני באחד מהמוסדות להשכלה גובהה המוכרים על ידי המל"ג.

קורות חיים בצירוף אישורי השכלה/ לימודים רלוונטים יש להעביר לכתובת הדוא"ל: IDITOH@TAXES.GOV.IL או בפקס- 03-7633512. יש לציין בשורת הנושא בדואר האלקטרוני/ פקס כי קו"ח הם עבור משרת סטודנט/ית.

נציבות שירות המדינה:

א. מאגר סטודנטים/ות ארצי בשירות המדינה: מערך האיתור והגיוס באגף בכיר בחינות ומכרזים שמח לבשר כי מפורסם מכרז מאגר ארצי (מספר 46914), לאיוש משרות סטודנט/ית בשירות המדינה. המאגר יהיה פתוח לכלל הסטודנטים/ות מכל תחומי הלימוד המעוניינים/ות להשתלב בתעסוקה בשירות המדינה. החל מסיום קליטת הסטודנטים/ות במאגר והפעלתו, איוש משרות סטודנט/ית בשירות המדינה בכלל תחומי הלימוד יתאפשר באמצעות מאגר זה בלבד (אלא אם נקבע אחרת). הנקלטים/ות למשרות סטודנט/ית בשירות המדינה באמצעות מאגר זה, יוכלו להגיש מועמדות למכרזים פנימיים ו/או בין-משרדיים (בהתאם לכללים שנקבעו). לידיעתכם, תאריך אחרון להגשת מועמדות 31/04/2017. פרטים נוספים אודות הליך הגיוס ניתן לקרוא באוגדן ההנחיות למועמדים.
להגשת מועמדות לחצו >>

ב. דרוש/ה סטודנט/ית למערך האיתור והגיוס של שירות המדינה: בואו לקחת חלק ממערך האיתור והגיוס של שירות המדינה אגף בכיר בחינות ומכרזים מחפש סטודנטים/יות אחראים/יות בעלי/ות יוזמה וחשיבה יצירתית. מקום העבודה: ירושלים. היקף המשרה: 96 עד 120 שעות (ימים א' – ה', בתיאום עם הממונה). קורות חיים יש להעביר למייל :  litalba@csc.gov.il

ג. סטודנטים/ות לאגף בכיר בחינות ומכרזים בנציבות שירות המדינה: סיוע ושותפות בתפעול וייעול מערך האיתור והגיוס לשירות המדינה ובכלל זה תחזוקה ותפעול שוטפים של זירות המדיה החברתית לרבות כתיבה והעלאת תכנים, תחזוקה שוטפת של מאגר מועמדים למשרות בשירות המדינה , לרבות טיפול בפניות המופנות לאגף ממשרדי הממשלה ויחידות הסמך בנושא זה, תכנון והתאמת שיטות ותהליכי גיוס בתחום גיוון תעסוקתי, יצירת קשר שוטף עם גורמי חוץ וארגוני מפתח (עמותות, מוסדות לימוד וכדו') להגברת חשיפה ואיתור מועמדים פוטנציאליים.

דרישות: על המועמד/ת להיות סטודנט/ית במוסד אקדמי להשכלה גבוהה בישראל, לתואר ראשון או שני.

היקף המשרה: 96 עד 120 שעות (ימים א' – ה', בתיאום עם הממונה).

קורות חיים יש להעביר למייל litalba@csc.gov.il לידי גב' ליטל בן אבו. יש לציין בשורת הנושא "סטודנט לאגף בכיר בחינות ומכרזים". חובה לציין בקורות החיים מספר תעודת זהות.

דנאל משאבי אנוש:

א. נציג/ת שירות טלפוני/ת – מתחם הבורסה ר"ג: לקבוצת דנאל דרוש /ה נציג /ת שירות טלפוני /ת לעבודה במחלקה על גבול תל אביב /ר"ג. התפקיד כולל: מתן מענה טלפוני לשיחות נכנסות, עבודה מול לקוחות ועובדים. העבודה ברחוב התע"ש, בבורסה ברמת גן. עבודה במשמרות במוקד הפתוח 24/7. תנאים מעולים למתאימים /ות!

דרישות: ניסיון קודם בתפקידי שירות לקוחות- יתרון משמעותי, נכונות לעבוד 3-4 משמרות בשבוע. מתוכן לפחות 2 משמרות ערב באמצע שבוע – הכרחי! אפשרי ללא משמרות לילה! ניתן לשלוח קורות חיים למייל hrsegel@edanel.co.il נא לציין משרה 333802

ב. דרוש/ה רכז/ת גיוס והשמה לסניפי חברת דנאל ברמלה / ירושלים / כפר סבא: התפקיד הכולל סינון קו"ח, ראיונות טלפוניים ופרונטאליים, ליווי מועמדים עד לאיוש, ניהול קשרי לקוחות תוך עמידה ביעדים חודשיים. אופציה לניהול תיקי לקוחות למתאימים/ות. הכשרה מקצועית תינתן על חשבון החברה.

דרישות: תואר ראשון בתחומי מדעי ההתנהגות / משאבי אנוש וכדומה- חובה. ניסיון בעבודת מכירות/ שירות – יתרון משמעותי. רישיון נהיגה – חובה. יחסי אנוש טובים. יכולת שכנוע. מוטיבציה גבוהה להשתלב בתחום הגיוס. תנאים מעולים למתאימים/ות- ארוחות מסובסדות, קרן השתלמות ונופש חברה שנתי.

קורות חיים יש לשלוח למייל hrsegel@edanel.co.il  נא לציין מספר משרה 331275.

מרכז תרבות נווה שכטר – תל אביב:

דרושים מפעילי משחקייה חייכנים, אדיבים ובעלי תודעת שירות גבוהה להפעלת משחקייה. התפקיד משלב הפעלת הילדים, עבודה עם קופה, התמודדות עם מצבי לחץ, ומצריך אחריות, "הגדלת ראש" והקפדה על יחס טוב לילדים והוריהם המתארחים במשחקייה. עבודה בימים א' ו-ב', בין השעות 19:00-16:00 נדרש ניסיון בעבודה עם ילדים – חובה. קו"ח יש לשלוח אל sasha@neve.org.il פרטים נוספים בטלפון: 03-5170358 שלוחה 105

 

 

צור קשר

לקבלת מידע נוסף אנא מלא/י פרטיך